Gå til innhold

Brudd

Gjest Ikke lett dette her.

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lett dette her.

Hva tenker jeg på og hvordan ordner jeg meg?

Jeg hadde en liten bolig da vi møttes. Flyttet inn til ham. Leide ut boligen min rimelig. Alle mine ting ble i boligen min, både bolig og møbler er forringet pga utleie. Pga diverse utbedr.mangler ved boligen så er den utleid for små summer og etter at jeg har betalt skatt av det så er det lite igjen. Etter flere års utleie så er boligen dessuten mer i behov for oppgraderinger.

Hos ham så har han betalt det meste, jeg har kjøpt maten og noe utenom.

Nå vurderer vi brudd. Jeg har to barn, han har ingen.

Jeg må selge huset mitt da jeg ikke kan flytte dit selv pga størrelsen (ungene mine er ganske store nå) og jeg kan ikke beholde både det og prøve å kjøpe meg noe nytt. Møbler og sånn har jeg lite til ingen ting av.

Hva skal jeg tenke på av praktiske ting ved brudd? Skal jeg bare pakke kofferten og ta meg klær og unger ut? Det er ikke skrevet noen samboerkontrakt eller noe. Vi har vært samboere i seks år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336338-brudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...