Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for god tilbakemelding i går. Jeg føler meg elendig for tiden, selvom det er lettere i dag. Svarene du gir er så fornuftige og velfunderte og gir meg mer mot. Tenker å fortelle psyk. sykepleieren om dette i morgen. Skal på møte med barnevern og politiet, og det både gruer jeg og ser frem til. Kanskje ungen min kan forstå mer av alvoret da.

Det forundrer meg at jeg ikke får mer respons på innlegget mitt. Skulle tro at flere her inne har stått i egne kriser og kunne delt noe av det. Det virker på meg som at det er en eksklusiv gruppe her som får respons. Dette har jeg jo skrevet om før og. Undres også hvorfor jeg ikke fikk svar fra NHD, men tenker at svaret jeg fikk av deg, var så bra, at videre kommentar var unødvendig.

Igjen; takk for god respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble jeg glad for å høre. Jeg håper virkelig at du tar mot til deg og snakker åpent med sykepleieren om dette i morgen. Tenker også at det etterhvert kan være greit med en åpen dialog med barnevernet om situasjonen. Det blir kjempeviktig at ikke dere alle "kollapser" i en så vanskelig periode i familien.

Jeg synes også at du ofte fortjener mer respons på det du skriver enn du får. Kanskje har det sammenheng med at innleggene dine er såpass gjennomtenkte og velformulerte at andre ikke uten videre tenker at du har så mye å bidra med.

Også hadde jeg ønsket at nhd svarte deg. Tenker at du trenger den støtten du kan få akkurat nå.

Lykke til i morgen!

Gjest hva vil du??
Skrevet

Du fikk da svar fra NHD??? Andre har vært bekymret for deg å, men du svarer da ikke på det,så det er uklart hva du forventer??

Skrevet

Her er innlegget trådstarter sikter til:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4228086

Det har svar fra frosken, ikke fra NHD.

Nå synes jeg Psykiatriforum-brukerne skal slutte å tro at halvparten av de som skriver noe her, er j31.

Kremmt... nå tror jeg du blander kortene litt. Tror ikke dette var noe hint om j31, men derimot ble hu' minnet om at hun jo hadde fått ganske mange svar - også fra nhd - på et innlegg hun skrev for noen dager siden. Hun har selv i en ny tråd kommentert på at hun hadde glemt den forrige tråden.

Skrevet

Kremmt... nå tror jeg du blander kortene litt. Tror ikke dette var noe hint om j31, men derimot ble hu' minnet om at hun jo hadde fått ganske mange svar - også fra nhd - på et innlegg hun skrev for noen dager siden. Hun har selv i en ny tråd kommentert på at hun hadde glemt den forrige tråden.

Ja, jeg så (akkurat nå, faktisk - fordi trist jente hadde svart) at det muligens var litt annerledes. Jeg har nok ikke så mye oversikt over dette forumet at jeg har noe med å refse noen.

Jeg fastholder imidlertid at det har vært mange som ser j31 i nesten alle "engangsnick" i det siste. Ikke at det plager meg, men det _kan_ faktisk hende at noen som tør å skrive her for omtrent første gang, får seg en i trynet litt ufortjent.

Men altså, jeg skal la være å svare frekt selv, i hvert fall.

Skrevet

Du fikk da svar fra NHD??? Andre har vært bekymret for deg å, men du svarer da ikke på det,så det er uklart hva du forventer??

Beklager, jeg blandet visst kortene. Du får se bort fra svaret nedenfor og ha en fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...