Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Det jeg lurer på er altså når man er mest fruktbar. Det er nå over 7 år siden sist og den gangen ble jeg gravid på første forsøk og trengte ikke regne ut når i mnd det passet best.

Fikk menstrausjon nå på lørdagen, så når vil dere si vi har mest sjangs til å lykkes denne mnd? Har mens i 7-8 dager om gangen hvis det har noe å si. :)

Takk på forhånd for svar. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336413-vil-s%C3%A5-veldig-gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har størst sjanse 14-16 dager før du forventer NESTE mens. Hvis du har 28-dagers syklus, er det 12-14 dager etter FØRSTE mensdag.

Lykke til!

Takk for svar. :)

Syklus - er det fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon??

Jeg hadde forrige mens fra 9.-15. sept og fikk igjen nå 10.okt.

Forsto jeg det riktig hvis jeg da har strøst sjangs rundt 21-23.okt? :)

Takk for svar. :)

Syklus - er det fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon??

Jeg hadde forrige mens fra 9.-15. sept og fikk igjen nå 10.okt.

Forsto jeg det riktig hvis jeg da har strøst sjangs rundt 21-23.okt? :)

''Syklus - er det fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon??''

Ja

''Jeg hadde forrige mens fra 9.-15. sept og fikk igjen nå 10.okt.''

Det er vel en 31-dagers syklus.

''Forsto jeg det riktig hvis jeg da har strøst sjangs rundt 21-23.okt? :)''

Ja, men hvis syklusen din er lenger, kan du ha sjanse enda noen dager etter det. Jeg ville ha prøvd aktivt helt fra mensen er slutt og i minst en uke. Huske at sædcellene kan leve i flere dager, men egget dør etter et døgn. Derfor er det MYE større sjanse FØR eggløsning enn etter eggløsning.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...