Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fioletta

Kanskje du bare har begynt med ny sminke,klesstil eller kjører en finere frisyre enn for 6 år siden.

Eller så er han bare smart og vet hva kvinner vil høre for å være kjekke å ha med å gjøre.

Hehe, mulig mulig:p Men koselig var det uansett.

Hehe, mulig mulig:p Men koselig var det uansett.

''Men koselig var det uansett''

*S* Dette minner meg om en historie jeg har hørt om noe den nå avdøde Jon Leirfall, tidligere stortingsrepresentant fra Nord-Trøndelag, skal ha sagt da han skulle takke for alle godordene som ble han til dels da han fylte 75 år (eller annen runddag):

"Æ får sei som vi tænkt uinner krigen, da nåen kom og sa at engelskmeinn hadd gått i lainn på Ørlandet. Vi vesst at det itj va saint, men det va arti å hør det læll."

Gjest Fioletta

Bedre enn å høre at du er vakker til å være så feit, i hvertfall, slik en bekjent fikk høre ;).

Synes du er heldig som får slike komplimenter etter et såpass langt forhold, jeg :-).

''Synes du er heldig som får slike komplimenter etter et såpass langt forhold, jeg :-).''

Kan vel ikke klage på det:)

Men spörs om jeg får samme kompliment etter jeg har födt ett barn eller tre! :P

Annonse

Bedre enn å høre at du er vakker til å være så feit, i hvertfall, slik en bekjent fikk høre ;).

Synes du er heldig som får slike komplimenter etter et såpass langt forhold, jeg :-).

''Bedre enn å høre at du er vakker til å være så feit, i hvertfall, slik en bekjent fikk høre ;).''

*LOL* Han har kanskje litt bøyde antenner, han som sa det. ;-)

(Regner med det var et hankjønn som sa det)

Gjest Elextra

''Synes du er heldig som får slike komplimenter etter et såpass langt forhold, jeg :-).''

''Men spörs om jeg får samme kompliment etter jeg har födt ett barn eller tre! ''

Det får en da inderlig håpe - i hvertfall om han er faren!

Gjest Ulvinnen

Han mente det helt sikkert. Mange kvinner blir mye penere når de blir litt modnere (se f.eks. Sissel Kyrkjebø, Hilde Hummelvoll og Ingrid Bjørnov), så hvorfor skulle ikke det gjelde deg også?

Nyt komplimentet, og ikke vær redd for å bli mindre tiltrekkende etter at du har fått barn, som jeg så du nevnte lenger nede her.

Gjest Elextra

Han mente det helt sikkert. Mange kvinner blir mye penere når de blir litt modnere (se f.eks. Sissel Kyrkjebø, Hilde Hummelvoll og Ingrid Bjørnov), så hvorfor skulle ikke det gjelde deg også?

Nyt komplimentet, og ikke vær redd for å bli mindre tiltrekkende etter at du har fått barn, som jeg så du nevnte lenger nede her.

''Mange kvinner blir mye penere når de blir litt modnere (se f.eks. Sissel Kyrkjebø, Hilde Hummelvoll og Ingrid Bjørnov),''

For ikke å snakke om prinsesse Märtha Louise!

Gjest Ulvinnen

''Mange kvinner blir mye penere når de blir litt modnere (se f.eks. Sissel Kyrkjebø, Hilde Hummelvoll og Ingrid Bjørnov),''

For ikke å snakke om prinsesse Märtha Louise!

Et godt eksempel. Det er mange flere å ta av, men jeg måtte sette strek et sted :)

Annonse

Gjest baremei

Så skjønt sagt:-)

Dette innlegget minner meg om et av de fineste visdomsordene jeg vet: "Man elsker ikke mennesker fordi de er vakre. De er vakre fordi vi elsker dem".

Kanskje hans syn på deg er en konsekvens av at hans kjærlighet til deg er blitt dypere med årene? Bare en tanke.

Uansett vil jeg si meg enig med Ulvinnen: ta til deg komplimentet og nyt det! Mange kler et mer modent utseende:-)

Jeg har født tre barn og får stadig komplimenter av mannen min, så det går an ;-)

Gjest baremei

Enig:-)

Så skjønt sagt:-)

Dette innlegget minner meg om et av de fineste visdomsordene jeg vet: "Man elsker ikke mennesker fordi de er vakre. De er vakre fordi vi elsker dem".

Kanskje hans syn på deg er en konsekvens av at hans kjærlighet til deg er blitt dypere med årene? Bare en tanke.

Uansett vil jeg si meg enig med Ulvinnen: ta til deg komplimentet og nyt det! Mange kler et mer modent utseende:-)

Enig, nyt det!

Min mann døde brått og uventet, Heldigvis hadde vi ingenting usnakket :-)

Ikke for å skape dårlig stemning her; men kos deg, nyt hverandre og prøv å leve som om den siste dagen er i dag! En klisje og dog så vanskelig; men ikke ta noe som en selvfølge...

Gjest baremei

Enig, nyt det!

Min mann døde brått og uventet, Heldigvis hadde vi ingenting usnakket :-)

Ikke for å skape dårlig stemning her; men kos deg, nyt hverandre og prøv å leve som om den siste dagen er i dag! En klisje og dog så vanskelig; men ikke ta noe som en selvfølge...

Den skulle kanskje til trådstarter...? Jeg er singel;-)

Trist å høre at mannen din døde, men godt dere ikke hadde noe usnakket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...