Gjest bølger Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg valgte å prøve meg på 300mg. Energien er på topp. Livet føles godt. Men jeg sover lite. 4-5 timer om natten. Klarer ikke å sove mer. Jeg som pleier å sove minst 8 timer om natten + flere timer om dagen, og har likevel alltid vært trett. For meg er det helt på topp å være så våken på dagen, men er redd for hva så lite søvn vil bety i lengden. Nå har jeg hjertebank, og jeg føler meg skjelven og matt i kroppen. Tror du at det er for mye jeg tar, eller vil dette gi seg etter en stund? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Det er på kanten lite søvn. Har du mulighet for å få noe å sove på siden du ellers har det fint? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Det er på kanten lite søvn. Har du mulighet for å få noe å sove på siden du ellers har det fint? Får jeg kjøpt innsovningstablett uten resept? Det er litt vanskelig for meg å komme til lege nå. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Får jeg kjøpt innsovningstablett uten resept? Det er litt vanskelig for meg å komme til lege nå. Dessverre finnes ikke annet enn helsekostprodukter i så tilfelle. Kan du ringe legen din å høre? Mulig hn kan fakse resept direkte til nermeste apotek. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.