swimzy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 heihei! Jeg lurer på en ting....igår, på dag 13 i syklusen min så hadde jeg noen dråper frisk blod på papiret når jeg tørklet meg etter å ha tisset på do. Jeg har ikke hatt noen positive el tester enda denne måneden, bruker el tester....dette er vår 6 måned med prøving på barn og har hatt positiv el test hver måned og hatt sex da...men ikke klaffet enda. Men det jeg lurer på er hva kan den blødningen være``? Og hvor lenge før el kommer denne blødningen? jeg temper også hver morgen, og det viser ikke eggløsning på meg idag ihvertfall, men vi hadde sex igår, siden jeg trodde den blødningen betydde at da er man ekstra fruktbar, men er jeg egentlig det`? siden jeg ikke har fått positiv eggløsningstest enda... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/336467-el-bl%C3%B8ding-eller-festbl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.