Gå til innhold

soppinfeksjon??

Anbefalte innlegg

Gjest -frustrert'løve-

Hei, jeg har bjynnt på p-ringen og er ganske sikker på at eg har fått soppinfeksjon. eg har hatt dette noen ganger før, så det er vel ikke usansynlig at eg har fått det igjen. I tillegg har kjæresten min fått små irritasjoner nedentil. Litt brennende følelse "inni" penis ved urinering og klør litt på testiklene - men han sier det ikke er noe voldsomme smerter eller plager.. men de er der.. Dette startet for 4 dager siden. Det som er "problemet" er at han er omskåret.. og eg har hørt at det er umulig å få soppinfeksjoner etc. når han er omskåret.. så hva kan det være?? Det er også en annen ting eg er redd for.. Eg blei smittet av klamydia i februar, vi tok begge en kur og eg har testet meg 2 ganger etter dette med 3 mnd mellomrom der begge testene var negative. Han testet seg aldri siden mine tester var negative og vi hadde ubeskyttet sex mellom 1ste test og 2dre test. - så vi tenkte vi var kvitt dette problemet.. Bør jeg teste meg igjen for klamydia? Eller kan det være hans irritasjoner kommer av min soppinfeksjon selv om han er omskåret? og vil du anbefale meg å skifte prevansjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336473-soppinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har ikke hørt at menn ikke kan få sopp hvis de er omskåret. Sopp kan alle få, det regnes ikke som en seksuelt overført sykdom. Brenning i urinrøret kan være klamydia, så han bør få en sjekk. Du kan evt. ta en urinprøve fra ham (og deg selv) med til legen, hvis han ikke ønsker å sjekke seg selv. Du kan ta en soppkur og hvis den ikke virker få en sjekk. Jeg synes ikke du skal bytte prevensjon. Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336473-soppinfeksjon/#findComment-2827957
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...