Gå til innhold

Hmmm

Gjest sjokolade gal og trist

Anbefalte innlegg

Gjest sjokolade gal og trist

Har blitt dumpet av han jeg trodde skulle bli mannen i mitt liv, vi har bare vært sammen ett halvt år men det var (og er) en enorm forelskelse. Dette skjedde meg også for fire år siden, jeg hadde kjærlighetssorg og klarte da ikke å spise, gikk ned syv kilo... Har det like vondt nå som den gang, men nå må jeg spise sjokolade o.l hele tiden. Kjører inn på butikken på vei fra jobb og hiver innpå..Har alltid tenkt når jeg ser damer som spiser is på film når de har kjærlighetssorg at det er bare tull, en greier ikke å spise når man er så lei seg og fortvilet..Men det gjør jeg nå.. Synes det er rart at jeg reagerer sånn, hvordan blir dere??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336474-hmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Dodonot

Jeg reagerer sånn du gjorde før. Ikke orke å spise noenting fordi jeg er for lei meg. Sjokolade og is ville bare lagt seg sammen med klumpen i magen som allerede var der og gjort alt mye vanskeligere.

har derimot lest at dette meed at mange jenter trøstespiser søte ting når de er i sorg har en naturlig forklaring. Husker ikke helt, men tror det handler om hormoner og kjemisk ubalanse i kropp og psyke. det skal også være arvelig betinget.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336474-hmmm/#findComment-2827376
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...