Gå til innhold

Noen her som har vært gjennom IVF?

Anbefalte innlegg

Da er det sånn det går for oss, vi skal i gang med IVF behandling denne måneden. Etter en skikkelig hormontur, går jeg ut i fra. Er det noen her som har vært gjennom In Vitro? Har det vært en suksess? Måtte dere sykemelde dere i perioder? Veldig nysgjerrig på all info om dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336476-noen-her-som-har-v%C3%A6rt-gjennom-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine tvillinger fylte ni år for et par uker siden. De er IVF barn og kom på trejde forsøk.

Vil du vite mer kan du skrive til meg på [email protected]

Men ta høyde for at mye sikkert er forandret på ni år. Nå om dagen tror jeg ikke lenger man må blande sprøyteinnholdet selv, men gangen i det hele er jo den samme.

Jeg har vært igjennom fire forsøk (+ ett forskningsprosjektforsøk) uten at det ga noe resultat. Men nå er jeg gravid for 3. gang og har to - snart tre - flotte barn, så det gikk bra til slutt her :)

Jeg var delvis sykemeldt under noen av forsøkene, en gang pga bihulebetennelse som ble ganske ille da jeg gikk på nesespray. I tillegg var jeg sykemeldt rundt egguthenting og innsetting, for vi bodde på en annen kant av landet i forhold til sykehuset.

Ønsker dere lykke til :)

• 2 uker senere...

Jeg har vært igjennom fire forsøk (+ ett forskningsprosjektforsøk) uten at det ga noe resultat. Men nå er jeg gravid for 3. gang og har to - snart tre - flotte barn, så det gikk bra til slutt her :)

Jeg var delvis sykemeldt under noen av forsøkene, en gang pga bihulebetennelse som ble ganske ille da jeg gikk på nesespray. I tillegg var jeg sykemeldt rundt egguthenting og innsetting, for vi bodde på en annen kant av landet i forhold til sykehuset.

Ønsker dere lykke til :)

Tusen takk for svar, beklager jeg er litt sen med respons. Så utrolig flott at dere klarte å få barn til tross for at IVF´n ikke ga resultat:)

Mine tvillinger fylte ni år for et par uker siden. De er IVF barn og kom på trejde forsøk.

Vil du vite mer kan du skrive til meg på [email protected]

Men ta høyde for at mye sikkert er forandret på ni år. Nå om dagen tror jeg ikke lenger man må blande sprøyteinnholdet selv, men gangen i det hele er jo den samme.

Tusen takk for svar Kitina, så godt å høre at det gikk godt med IVF for dere. Det kan sagtens være jeg skriver til deg, takk for å gi meg mulighet til det. Jeg regner med at man ikke blande sprøyteinnhold selv ja, ikke ut i fra det jeg har lest i brosjyren fra klinikken hvertfall.

Vi skal til forundersøkelse nå på mandag, og håper å komme i gang fortere enn fy:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...