hidi, the scorpion Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Kvinner i u-land trenger vår støtte nå! Det er vel bare kvinner som kan få Afrika på fote? Det tror jeg;) Hva tror dere? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har ingen inngående kunnskap om CARE, men jeg har et veldig positivt inntrykk. Jeg tror det er veldig viktig å få fokus på kvinnene i Afrika, og synes CARE er et riktig valg ifht tv-aksjonen. 0 Siter
Gjest Afrika-student Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Absolutt! Kvinner er alfa og omega når det gjelder utvikling! 50% av verdens befolkning er kvinner, og når de ikke regnes med, er utvikling ikke mulig å få til. I morgen kan vi virkelig være med på å gjøre en stor forskjell i mange lokalsamfunn og liv. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Absolutt! Kvinner er alfa og omega når det gjelder utvikling! 50% av verdens befolkning er kvinner, og når de ikke regnes med, er utvikling ikke mulig å få til. I morgen kan vi virkelig være med på å gjøre en stor forskjell i mange lokalsamfunn og liv. Helt enig! Vi må satse på kvinner og deres absolutte innsats i nærmiljøet! Mye bedre med "aktiv" hjelp også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 CARE er en flott organisasjon med bra filosofi og solide prosjekter. 0 Siter
Gjest niksneinada Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Ja om pengene kommer dit ja...jeg skal ikke gi noe! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Har tro på mikrolån. Skal helt klart støtte i dag! 0 Siter
astridny Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Enig med deg. Trur nok at damene er mest fornuftigste der. Jeg skal ihvertfall støtte. 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Enig med deg. Trur nok at damene er mest fornuftigste der. Jeg skal ihvertfall støtte. ''Trur nok at damene er mest fornuftigste der'' Og ikke bare der! ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 ''Trur nok at damene er mest fornuftigste der'' Og ikke bare der! ;-) Sant det. :-) 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 ''Trur nok at damene er mest fornuftigste der'' Og ikke bare der! ;-) he he..... *high five* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.