Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca 6 uker siden fikk jeg vondt i blæren da jeg var og svømte. Urinen ble stikset og dyrket: Neg funn. Gikk videre til min gynekolog som palperte blæren, hvilket var smertefullt. Ny bact-dyrk med funn: Klebsiella-enterococcus fecalis. Forurensing? Fikk en Trimetroprim kur jeg ble dårlig av, siden en ukes kur med Ciproxin. Like dårlig. CRP -37. Tatt CT abdomen, ultralyd-neg funn. Er oophorect. og hysterect. Nå tatt cystoscopi, funn-uretritt. Meget smertefullt å gå inn i uretra, selv med lokalbedøvelse. Legen sier følgende: "jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med deg" Er virkelig en uretritt så vanskelig å behandle? Forsøker nå 250mg Ciproxin i 20 dager og Vagifem hver tredje dag. Skjønner ikke hvordan denne lavdosen kan hjelpe når høydose ikke hjalp. Er helt fortvilet og utslitt. Kan ikke sitte eller ligge. Hva skal jeg gjøre??????? Er testet for Clamydia og andre infeksjoner. Har ikke hatt sex. Det må da være en behandling som kan virke? Har ikke vondt for å late vannet, det er en lettelse. Har antagelig aldir hatt en UVI. Lagt inn med spørsmål om appendicitt og. Da jeg var på legevakten, sa de at de behandlet meg som om det var en UVI, selv om det var spørsmål om forurensning. Var på cystoscopi for 4 dager siden i desperasjonHilsen fortvilet sykepleier.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336709-uretritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...