Gjest anbefales Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Kjøpte meg en liten skillevegg idag som jeg fant ut var veldig snedig å "kle" rundt meg når jeg ønsker å gjemme meg. Kan taes med overalt, på kafe, på byen. Hjelper veldig mot akutt paranoia, når alt annet "svikter." 0 Siter
signaturløs Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ser ikke det temmelig merksnodig ut, da? Hvis poenget er å hindre å føle seg beglodd/iaktatt så virker en slik skillevegg mot sin hensikt? 0 Siter
Gjest anbefales Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ser ikke det temmelig merksnodig ut, da? Hvis poenget er å hindre å føle seg beglodd/iaktatt så virker en slik skillevegg mot sin hensikt? Oi, det tenkte jeg ikke på, hehe. Jeg behandler meg selv med en god dose humor enkelte ganger, skjønner du, eller kanskje det heter ironi. Skal kanskje ikke forlange at alle andre skjønner min snåle humor :-) 0 Siter
signaturløs Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Oi, det tenkte jeg ikke på, hehe. Jeg behandler meg selv med en god dose humor enkelte ganger, skjønner du, eller kanskje det heter ironi. Skal kanskje ikke forlange at alle andre skjønner min snåle humor :-) Ok, he he. Ikke lett å vite hvem som tuller og hvem som mener alvor inne på et psykiatriforum... 0 Siter
Gjest anbefales Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ok, he he. Ikke lett å vite hvem som tuller og hvem som mener alvor inne på et psykiatriforum... Sorry, psykiatriske pasienter har jo ikke humor, skjønner det nå 0 Siter
signaturløs Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Sorry, psykiatriske pasienter har jo ikke humor, skjønner det nå Å? 0 Siter
Gjest anbefales Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Burka er fin for de paranoide. Har tenkt på det også, ingen som legger merke til meg da vel? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.