Dorothea1365381267 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Jeg har i de siste par dagene hatt smerter i magen. Dette begynte for to dager siden (på søndag) da jeg fikk det som jeg vil kalle kraftige menssmerter, men uten at jeg fikk mensen. Kraftige smerter i underlivet både på høyre og venstre side, samt på begge sider i området ved navlen. Kvalm og uvel. Jeg tok ibux og paracet, uten at dette dette hjalp. De kraftige smertene i underlivet avtok etter ca 5 timer, mens smertene i området rundt navlen vedvarer.Jeg var og er fremdeles veldig oppblåst i magen.Jeg har hatt blodcyster på eggstokkene før, men dette føltes annerledes ut. Jeg hadde blod i urinen en gang på lørdag og en gang på søndag. I går hadde jeg blod i urinen på ettermiddagen, men ingen blødning ellers - før jeg fikk mensen i går kveld. Jeg har ikke hatt vondt i området rundt navlen i forbindelse med mensen før - det gjør vondt når jeg går eller når jeg rører meg på annen måte. Leverte urinprøve i går for å teste om det kunne være urinveisinfeksjon som har gått til bekken/nyrer, men denne var negativ. Avføring er normal. Er det noe jeg må sjekke, eller bør jeg regne med at dette forsvinner når mensen er over? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/336804-smerter-i-underlivmage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.