Gjest tror jeg Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Var på time hos behandleren min i går, det var en svært ubehagelig opplevelse... Hun satt litt foran pcn, kikket mye i avtaleboken sin... virket uengasjert og sa at jeg burde trappe ned medisinen...Etter ca 20 min var timen over og jeg gikk hjem med en dårlig følelse.... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Det kan være flere grunner til hennes væremåte. Hvorfor spør du ikke istede for å bruke krefter og tid på å sitte å gruble på dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Da må du spørre deg om det er noe ved deg som kan forklare dette. Det er kun det du kan gjøre noe med. Er det noe ved henne, er ikke du den som skal hjelpe henne. Har du gjort hjemmeleksa? Gjør du det dere blir enige om slik som ta medisiner, trene, møte angsten osv osv? Møter du forberedt og tar opp viktige tema? Hvis ja, har du gjort ditt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Da må du spørre deg om det er noe ved deg som kan forklare dette. Det er kun det du kan gjøre noe med. Er det noe ved henne, er ikke du den som skal hjelpe henne. Har du gjort hjemmeleksa? Gjør du det dere blir enige om slik som ta medisiner, trene, møte angsten osv osv? Møter du forberedt og tar opp viktige tema? Hvis ja, har du gjort ditt. Det er et langt stykke fra uinteressert til hat. Jeg finner intet i ditt innlegg som indikerer hat. 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Det er et langt stykke fra uinteressert til hat. Jeg finner intet i ditt innlegg som indikerer hat. Takk for svar, skjønner :-) Har bare en tendens til å tenke det værste... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.