Gjest Ailek Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Ikke riktig forum, men prøver likevel. Har lyst å lage en cd med den musikken jeg vil, men er det sånn at jeg trenger et eget program for å gjøre dette?? MEd teskje takk;) 0 Siter
puppola Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Du må ha cd brenner er alt jeg vet men hvordan det fungerer vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Hoggle Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 http://www.audiovisuelt.no/artikler/slik_redder_du_musikksamlingen/51439/2 0 Siter
Gjest Hoggle Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Skal du lage en audio-cd med musikkfiler du har på harddisken eller vil du lage en samle-cd av cd-plater du har? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Du må ha et brenneprogram, f.eks Nero eller Enklest: 1 - Samle de sangene du vil brenne i en mappe i Min Musikk. 2 - sett inn en tom CD-rom i maskina 3 - det kommer da opp en boks med ulike valg, hva vl du gjøre med denne CD-platen. Klilkk av for riktig alternativ. 4 - Fregangsmåten deretter avhenger av hvilke programmer du har. Som regel skal man kunne klikke-og-dra de ønskede musikkfilene over i et eget vindu i brenneprogrammet, og starte brenning når filene er lagt over. (Du får i underkant av 70 min musikk på en vanlig lyd-CD.) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Tror forresten det holder med Windows Media Player. Stå i mappen der musikkfilene dine er. Marker dem (ctrl+a) og et nytt valg vil da dukke opp til venstre: "kopier til lyd-CD". Klikk dette. Windows Media Player vil åpne seg, og listen over dine musikkfiler står helt til høyre. Nederst der er det en liten boks som sier "Start brenning". Burde funke ;-) 0 Siter
Gjest Ailek Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Skal du lage en audio-cd med musikkfiler du har på harddisken eller vil du lage en samle-cd av cd-plater du har? Samlecd av de jeg har tenkte jeg. 0 Siter
Gjest Hoggle Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Samlecd av de jeg har tenkte jeg. Da begynner du her: http://www.audiovisuelt.no/artikler/slik_redder_du_musikksamlingen/51439/4 Hvis du lurer på noe bare spør. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.