Gjest husker ikke navnet Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Det er et bemanningsbyrå som er rettet mest mot stillinger i næringslivet, men som jeg ikke husker navnet på. Jeg mener det begynner på bokstaven "S." Mulig det ikke er et bemanningsbyrå men mer bare en nettside der det utlyses stillinger mot næringslivet. Jeg skulle nemlig tipse en venn om denne nettsiden, men kommer plutselig ikke på navnet. Noen som vet? 0 Siter
Gjest bruk en søkemotor Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 zett.no, proffice? Søk på vikarbyrå el.l. 0 Siter
Gjest husker ikke navnet Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Det har jeg prøvd. Det er ingen av de vanlige (som manpower, adecco, proffice, kelly services osv). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 De bemanningsbyråene jeg kjenner best, er Manpower, Proffice og Adecco. Men ingen av dem begynner på S! 0 Siter
Gjest husker ikke navnet Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 zett.no, proffice? Søk på vikarbyrå el.l. Det har jeg prøvd. Det er ingen av de vanlige (som manpower, adecco, proffice, kelly services osv). 0 Siter
Gjest husker ikke navnet Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Kan det være Jeg har tenkt på stepstone men jeg er rimelig sikker på at det ikke er det. 0 Siter
Gjest Stepstone? Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har tenkt på stepstone men jeg er rimelig sikker på at det ikke er det. Her er de som finnes i Oslo. http://www.toppen10.no/vis/?ord=Vikarbyrå&sted=Oslo&side=1 0 Siter
Gjest husker ikke navnet Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Her er de som finnes i Oslo. http://www.toppen10.no/vis/?ord=Vikarbyrå&sted=Oslo&side=1 Takk skal du ha. Jeg fant ikke den jeg tenker på der, så da er det ikke et bemanningsbyrå, men mer enn nettside med ledige stillinger rettet mot næringslivet. 0 Siter
olivia13 Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 NAV? (hehe) Skal jo finne "jobb til mennesker og mennesker til jobben" - gratis.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.