FGT Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Fikk klar beskjed når jeg var hos Nevrompsykiateren, at verken jeg eller noe n annen kunne ha mer en to forelskelser i livet. Det kom også frem i journalene, at jeg ikke var klar over det, på en måte som at de var en vanlig kjent sak. Er dette så kjent blant vanlige folk ? Syntes at jeg hører om kjendiser ol. forelsker seg stadig i den ene og den andre, men da kan dette ikke være noe dype forelskelser da ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Høres helt sprøtt ut og akkurat det tror jeg ikke noe på. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Folk er forskjellige, jeg har vært forelsket mange flere ganger enn to ganger, mens jeg har venninner som aldri har vært ordentlig forelsket. Så det der tviler jeg jammen på. 0 Siter
Gjest solsikkejente Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Folk er forskjellige, jeg har vært forelsket mange flere ganger enn to ganger, mens jeg har venninner som aldri har vært ordentlig forelsket. Så det der tviler jeg jammen på. Det tviler jeg også på, og jeg lurer i hvert fall på hva slags belegg fagpersonen har for å si dette. 0 Siter
canticle Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 I blant leger generelt er psykiatere rangert desidert nederst. Altså bånn i bøtta. 0 Siter
FGT Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 Høres helt sprøtt ut og akkurat det tror jeg ikke noe på. ) Jo, det er helt sant, det står til og med i mine journaler 0 Siter
Gjest solsikkejente Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Jo, det er helt sant, det står til og med i mine journaler Men det betyr ikke at det er sant. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Jo, det er helt sant, det står til og med i mine journaler At denne fyren mener det betyr ikke at det er en opplest og vedtatt sannhet. Og jeg tror det er bare piss at man kan forelske seg dypt bare to ganger i livet. 0 Siter
FGT Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 Folk er forskjellige, jeg har vært forelsket mange flere ganger enn to ganger, mens jeg har venninner som aldri har vært ordentlig forelsket. Så det der tviler jeg jammen på. I mitt lange såkalt liv, så har jeg aldri hørt det, men jeg kan heller ikke huske at jeg har vært det mer en to ganger. Men da må jeg se bort fra at mitt halve liv har jeg ikke kunne oppleve det p.g.a min tilstand 0 Siter
Gjest høstlyng Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Dette tror jeg ikke noe på. Jeg har ihvertfall vært forelsket minst 10 ganger, og det var meget alvorlig alle ganger :-) 0 Siter
Gjest høstlyng Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 I blant leger generelt er psykiatere rangert desidert nederst. Altså bånn i bøtta. Hvor i all verden har du dette fra? Dette synes jeg du skal dokumentere! 0 Siter
FGT Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 At denne fyren mener det betyr ikke at det er en opplest og vedtatt sannhet. Og jeg tror det er bare piss at man kan forelske seg dypt bare to ganger i livet. Har tenkt på dette en stund, så jeg men kan se en viss sammenheng i det også, men om det er bevist, det vet jeg ikke. Håper snart NHD kan gi en kommentar til dette ? 0 Siter
canticle Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Hvor i all verden har du dette fra? Dette synes jeg du skal dokumentere! Det er en kjent sak. turnuslistene til legestudentene er kanskje dokumentasjon nok. 0 Siter
Gjest høstlyng Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Det er en kjent sak. turnuslistene til legestudentene er kanskje dokumentasjon nok. Jaha? Må visst ha inn dette med teskje 0 Siter
FGT Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 Dette tror jeg ikke noe på. Jeg har ihvertfall vært forelsket minst 10 ganger, og det var meget alvorlig alle ganger :-) Må innrømme at jeg ble litt skuffet når jeg hørte det, for jeg har ventet i mange år for å få en ny start i livet, hvis jeg kunne bli frisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 I mitt lange såkalt liv, så har jeg aldri hørt det, men jeg kan heller ikke huske at jeg har vært det mer en to ganger. Men da må jeg se bort fra at mitt halve liv har jeg ikke kunne oppleve det p.g.a min tilstand Jeg tror du kan regne med å forelske deg flere ganger. Men om det blir gjengjeldt kan jo ikke jeg svare på ) Lykke til med neste forelskelse i hvert fall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Alt det merkelige man skal lese... Jeg har vært forelsket mange ganger, og dypt flere enn to ganger. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 ''Er dette så kjent blant vanlige folk ?'' Nei. Hvilken dåsemikkel er det som har sagt det? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Det er en kjent sak. turnuslistene til legestudentene er kanskje dokumentasjon nok. ''turnuslistene til legestudentene er kanskje dokumentasjon nok.'' På hvilken måte? 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Komisk! Akkurat dette var et tema rundt kafébordet under en av reprisene på "Sex og Singelliv" nylig, der Charlotte mente å ha hørt at det var slik - til store protester fra de andre tre. Jeg tror det er like oppdiktet som Charlotte York selv:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.