Gå til innhold

Smerter i klitoris under orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest kv25år

Jeg har de siste ukene plutselig fått vondt i klitoris når jeg får orgasme. Hva kan dette skyldes? Det er ikke vondt å ta på klitoris eller i området rundt, det er bare når jeg får orgasme at jeg får en sånn huggende smerte der. Jeg får denne smerten både når jeg har sex med kjæresten og når jeg onanerer, og bare under orgasme. Jeg sluttet på p-piller for ca et halvt år siden, om dette kan være relevant. Etter å ha brukt den i 7 år (siden jeg var 17). Jeg har lest at man kan få smerter på grunn av sopp, men jeg har ingen tegn på soppinfeksjon tror jeg. Det står at man da har smerter hele tiden, men det har jo ikke jeg. Kan det likevel være sopp? Kan det være andre ting? Jeg finner ingenting om dette på internett, og det er første gang jeg ikke finner noe informasjon om noe i forhold til helse når jeg leter.. Tror du dette går over av seg selv, eller må jeg behandle det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/337104-smerter-i-klitoris-under-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Sopp er det i all fall ikke. Det finnes en tilstand som betegnes klitoralgi (clitoralgia på engelsk) som sannsynligvis skyldes en nerve’skade’ på følenerven pudendus som forsyner området. Jeg har ingen erfaring med diagnose eller behandling. Kan du be din fastlege om henvisning til en spesialist i sexologi eller vulvasykdommer, om det finnes i ditt nærområde (det er ikke mange av dem). Jeg håper at du kan få hjelp. Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...