Gå til innhold

Hvor lang inkubasjonstid har sv. influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar fra man blir smittet til man blir syk?

Fortsetter under...

Skrevet

For meg tok det bare litt over et døgn. Jeg ble eksponert ca kl 14, og kjente de første symptomene på kvelden dagen etter.

Skrevet

For meg tok det bare litt over et døgn. Jeg ble eksponert ca kl 14, og kjente de første symptomene på kvelden dagen etter.

Det kan jo stemme med at det står 1,9 dager i pandemi.no

Skrevet

Ikke verst at du har så bra oversikt over klokkeslettet da du ble eksponert!

Skrevet

Ikke verst at du har så bra oversikt over klokkeslettet da du ble eksponert!

Jeg fikk den av mora mi som akkurat hadde kommet hjem fra ferie i Hanoi/Singapore, Vi traff hverandre kl 14:00 på kaffebesøk hos søstra mi. Mamma blei syk om morgenen dagen etter og jeg på kvelden.

-så der har vi grei oversikt ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg fikk den av mora mi som akkurat hadde kommet hjem fra ferie i Hanoi/Singapore, Vi traff hverandre kl 14:00 på kaffebesøk hos søstra mi. Mamma blei syk om morgenen dagen etter og jeg på kvelden.

-så der har vi grei oversikt ;-)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...