Gå til innhold

Jeg aner snart ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i hjertet

Jeg er ei dame i 30 årene,som har vært sammen med min samboer i over 2 år.

Helt fra starten av dette forholdet,var han en slags reddende engel for meg,kom meg unna en manipulerende ex osv.

Så da "falt" jeg for min nåværende samboer,han er snill og sier hver dag at han elsker meg,men....detmå jo komme et men eller hva? :o)

Vi har nesten ikke sex,bare når jeg tar et iniativ nå og da,nå er det 4 mnd siden vi hadde sex og sånn har det vært i hele forholdet....han virker bare beskjeden og flau,har enda ikke sett han naken,utenonm senga.

Vi har også vært hos familieterapaut,men han synes ikke det ga ham noe etter kun å prøvd 2 ganger,så kom ikke noe lengre der heller.

Jeg begynner å bli lei og ikke minst trist...men vanskelig å bare flytte,har et barn på 10 år,går kun på trygd akkurat nå...

Hvordan skal jeg gjøre alt dette? noen som har noe forslag? jeg har snakket med ham om alt dette,men det går virkelig ikke inn...han skjønner ikke alvoret heller...han blir bare innesluttet eller prater det bort.

dessverre har vi et huslån sammen også....sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/337172-jeg-aner-snart-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres temmelig tafatt ut utfra innelgget ditt og jeg tror ikke jeg hadde orket en slik partner i lengden.

La ikke pengene være avgjørende for om du blir i forholdet eller ikke - om du velger å flytte så må han kjøpe deg ut og du slipper å drasse på huslånet, men det er ikke sikkert du får noen videre egenkapital da (ettersom jeg skjønner er lånet temmelig nytt).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/337172-jeg-aner-snart-ikke/#findComment-2835004
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...