Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mitt siste svangerskap bestemte jeg meg for å begynne med p-sprøyta, den første og eneste ble satt i februar-01. Jeg har nå blødd nesten sammenhengende i snart 7 mnd, er drittlei hele greia og angrer på at jeg tok den hersens ene sprøyta!

Jeg gjorde et søk på Depo Provera og det er jo uendelig mange som plages ved bruk av sprøyta. Allikevel anbefales den på det varmeste og det gjelder bare å ha litt tålmodighet! Dessuten er den jo så billig i bruk...

Billig og billig...? Hvis jeg regner sammen alt hva det har kostet meg i bruk av bind og truseinnlegg med påfølgende canesten kurer og vivag og ph-underlivssåper for å få bukt med diverse sopp man nødvendigvis får som følge av 6-måneders sammenhengende bruk av bind så vet jeg jaggu ikke hvor billig prevensjon dette har vært for mitt og tydeligvis veldig mange andres tilfelle

Dessuten er det jo ikke noen fare for at vi skal få flere barn, for blod, sopp og sårhet etter bind setter jo en naturlig stopper for det intime samværet.

Er det absolutt ingenting jeg kan gjøre for å sette en stopper for dette? Er det sannsynlig at jeg vil plages med dette i flere år slik en annen her inne skrev?

Jeg begynner å bli passe deppa av hele greia. Etter et veldig slitsomt svangerskap var det ikke dette vi hadde ønsket oss mht å ta opp sexlivet liksom.

Er ganske sliten og trøtt for tiden, bør jeg begynne å spise jern pga det konstante blodtapet eller regulerer kroppen dette selv siden dette har pågått i såpass lang tid (blødningene)?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33719-veeeeldig-lei-av-%C3%A5-bl%C3%B8-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...