rovana Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg får kjempestore pupiller ved bruk av Efexor. Dette reagerer folk rundt meg på, og tror jeg går på noe (kokain, amfetamin etc). Dette er selvsagt en stor plage for meg. Finst det noen måte jeg kan få ned pupillene på? Kontaktlinser? Jeg vil ikke seponerer Efexor, da den fungerer utmerket. 0 Siter
Orio Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Noen har naturlig større pupiller enn andre, det kan du jo si hvis folk kommenterer det. Eller du kan si at det er bivirkninger av noen medisiner du går på. Kontaktlinser må vel i tilfelle være med farge? Det kan du jo spørre en optiker om. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Fikk jeg også da jeg prøvde dem ut,skvatt til hver gang jeg såg meg i speilet,hehe :-D Kontaktlinser er jo en glimrende ide! 0 Siter
Gjest khaosan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Noen har naturlig større pupiller enn andre, det kan du jo si hvis folk kommenterer det. Eller du kan si at det er bivirkninger av noen medisiner du går på. Kontaktlinser må vel i tilfelle være med farge? Det kan du jo spørre en optiker om. Det er pga av den noradrenerge virkningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.