Gå til innhold

Tørr hoste om natten

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år vært plaget av tørrhoste om natten, vokner gjerne 1 gang om natten og må drikke vann fordi det klør i halsen, føler da at jeg svelger en klump med slim. Har blitt nøye med at det er så rent som mulig på soverommet, for å utelukke at evt. at støv irriterer, hoser ikke noe særlig på dagtid og føler meg frisk. Det merkelige er at når jeg er på hytta som ligger ved sjøen så hoser jeg ikke om natten, har tenkt at det mulig er for tørr luft hjemme. Har kjøpt luft renser, da jeg ble frarådet luft fukter. Var allergisk som barn, har ikke brukt medisiner på over 20 år, ikke plaget i dag, vanskelig for å tro at dette er allergi. Hva kan dette være og hvis noen tips om hva jeg kan gjøre hadde jeg blitt glad, da dette går utover en god natts søvn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/337308-t%C3%B8rr-hoste-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...