Gå til innhold

glucosebelastning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Efter fasta så får du en dricka en sockerlösning och därefter tas blodsockret efter 2 timmar. Blodsocker under 7,8 mmol/l då, är normalt. Högre värde än så får doktorn bestämma vad som skall gjöras utefter hur höga värdena är. Jag utgår ifrån att du blir hänvisad till experter om så skulle behövas , så du behöver inta vara obs på detta själv. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33732-glucosebelastning/#findComment-130953
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Efter fasta så får du en dricka en sockerlösning och därefter tas blodsockret efter 2 timmar. Blodsocker under 7,8 mmol/l då, är normalt. Högre värde än så får doktorn bestämma vad som skall gjöras utefter hur höga värdena är. Jag utgår ifrån att du blir hänvisad till experter om så skulle behövas , så du behöver inta vara obs på detta själv. Lycka till vidare!

Dessverre er det slik at jeg må være litt obs på dette selv også. I mitt forrige svangerskap gikk jeg veldig lenge med svangerskapsdiabetes uten at det ble gjort noe med det. Derfor vil jeg følge godt med denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33732-glucosebelastning/#findComment-131079
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...