Gjest frustrert arbeidstaker Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde en slik samtale som var noe av det mest hårreisende jeg har hatt. Det virket totalt useriøst, og det virket ikke som om den sjefen hadde noen erfaring med å være sjef i det hele tatt. Kan han fortelle om denne samtalen til andre? Eller er denne konfidensielt? Jeg har koblet inn verneombudet nå, så jeg vil ikke at andre skal vite hva som skjedde under den samtalen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Den er konfidensiell. Ja, men sjefen kan snakke med "sine sjefer" hvis han har noen... 0 Siter
Gjest frustrert arbeidstaker Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, men sjefen kan snakke med "sine sjefer" hvis han har noen... Kan han snakke med sine underordnede også? Hvis han er seksjonssjef, kan han da snakke med avdelingssjefen? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Kan han snakke med sine underordnede også? Hvis han er seksjonssjef, kan han da snakke med avdelingssjefen? Ikke med underordnende, kun de som han selv rapporterer til. Dette skal verneombudet vite alt om! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.