Gjest hvem utfører Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Er det bare helsesøstre og leger som setter vaksiner om dagen eller setter vanslige sykepleiere vaksinerer også? 0 Siter
Orio Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Her jeg bor setter også vanlige sykepleiere vaksinen, jeg vet om flere sykepleiere, bl.a. fra hjemmesykepleien som skal være med å sette vaksinen. (Den blir satt på helsestasjonen uansett hvem som setter den.) 0 Siter
Gjest hvem utfører Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Her jeg bor setter også vanlige sykepleiere vaksinen, jeg vet om flere sykepleiere, bl.a. fra hjemmesykepleien som skal være med å sette vaksinen. (Den blir satt på helsestasjonen uansett hvem som setter den.) Ok. Hva med sykehjem? Blir pasientene der også sendt til helsestasjonen eller blir de satt på sykehjemmene? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Ok. Hva med sykehjem? Blir pasientene der også sendt til helsestasjonen eller blir de satt på sykehjemmene? Det varierer. Det mest praktiske er jo om de blir satt på sykehjemmet av sykepleierne som likevel er der, men det er ikke alltid byråkratiet er enig. På min jobb får de ansatte vaksinen på arbeidsplassen av sykepleier på jobb, mens brukerne/pasientene må til sine egne legekontor...forstå det den som kan! 0 Siter
Gjest helseogvaksine Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Vernepleiere og helsesekretærer kan også sette vaksinen hvis behov. 0 Siter
Anno Nyma Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Ok. Hva med sykehjem? Blir pasientene der også sendt til helsestasjonen eller blir de satt på sykehjemmene? Det pleier vel sykepleierne å gjøre mens tilsynslegen er tilstede på (ukentlig?) visitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.