Hushjelpen Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Vi har et gammelt IKEA kjøkken med furu dører, det er vel 10-20 år gammelt... Selve stammen er like fin, men kunne tenkt meg og bytte dørene. Kan man kun kjøpe skapdørene på IKEA?? 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jada, det kan man. Det er ikke uvanlig at man fornyer kjøkkenet ved å sette IKEA-dører på gamle skapstammer. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Jada, det kan man. Det er ikke uvanlig at man fornyer kjøkkenet ved å sette IKEA-dører på gamle skapstammer. Men jeg finner ikke ut av det på hjemmesiden til IKEA, priser, mål og slike ting... 0 Siter
Speak Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Alle delene på Ikea kjøpes jo for seg, så da kan du velge å kjøpe bare dører. Men pass på at det er riktig mål på dørene + riktige hengsler. 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Men jeg finner ikke ut av det på hjemmesiden til IKEA, priser, mål og slike ting... Det kan hende at papirkatalogen er enklere i akkurat dette tilfellet. Skriver du f.eks. "Ädel dør" i søkefeltet, kommer det opp skapdører. Men du må nok regne med å bla litt. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Det kan hende at papirkatalogen er enklere i akkurat dette tilfellet. Skriver du f.eks. "Ädel dør" i søkefeltet, kommer det opp skapdører. Men du må nok regne med å bla litt. ok, takk:o) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Alle delene på Ikea kjøpes jo for seg, så da kan du velge å kjøpe bare dører. Men pass på at det er riktig mål på dørene + riktige hengsler. Takker for tips:o) 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Ja det kan man, men det kan hende at Ikea har endret standard størrelse på skapdørene på 20 år. 0 Siter
Gjest litt tidlig ja..... Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Ja det kan man. Si fra hvis du skal ha Tidaholm eik... vi har et ganske nytt kjøkken men vurderer å bytte..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.