Lille My Skrevet 21. august 2001 Del Skrevet 21. august 2001 Har rett over 2 uker til termin, og har den siste uka fått masse mensmurringer og endel kynnere på kvelden. Har ikke hatt mange av dem tidligere, men nå kommer de hver kveld, og det går veldig utover nattesøvnen. Resten av kroppen føles mye tyngre nå, og det meste er mer slitsomt enn for bare en uke siden. Det jeg lurer på nå er om det er sannsynlig at jeg f.eks. kommer til å gå 14 dager over tida, eller om fødselen er noe nærmere. Er litt bekymret for hvordan formen min kommer til å være hvis jeg skal gå en mnd fremover uten særlig søvn og når alt jeg gjør på dagtid er tyngre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33761-n%C3%A6rmer-slutten-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 22. august 2001 Del Skrevet 22. august 2001 Detta är en fråga som många ställer pga av att de liksom dig börjar att kjänna sig mera sliten, med störd nattsömn emot slutet av gravditeten. Mycket kynnere på kvällstid som du beskriver det , är heller inte ovanligt. Kroppen håller nu på och förbereder sig inför förlossningen och då är detta vanligt. Om desa kynnere leder till förlossning inom kort eller att du går över termin är tyvärr omöjligt att säga. Det är dock vanligt med extra mycket kynnere kort innan förlossningen startar, så vi får hoppas att detta är fallet för dig. Det är nu viktigt att du försöker att ta igen din dåliga nattsömn med vila någon gång under dagen och att ta det mest möjligt med ro. Du kommer att klara av förlossningen fint trots den störda nattsömnen, då det brukar finnas extra resurser att "ta fram" när det väl gjäller. Jag önskar dig lycka till vidare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33761-n%C3%A6rmer-slutten-seg/#findComment-130950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.