nedtelling Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg er på utkikk etter å kjøpe et par sparkstøttinger, allerhest innenfor 2 uker!! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette nå ? Oslo / Akershus området! 0 Siter
Luska Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 F. eks. Jernia-butikker og sportsbutikker. 0 Siter
nedtelling Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 F. eks. Jernia-butikker og sportsbutikker. Men tror du at det er for "tidlig" å ha dette i butikk nå?? Jeg mener å huske at jeg har sette det på >Smart Club for et par år siden, men da var det full vinter.. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Hør om leveringstider her? http://www.sommerbutikken.no/spark-prod.htm 0 Siter
Luska Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Men tror du at det er for "tidlig" å ha dette i butikk nå?? Jeg mener å huske at jeg har sette det på >Smart Club for et par år siden, men da var det full vinter.. :-) Er neimen ikke sikker på om det er for tidlig ennå. Kanskje. Ring og hør. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.