Gjest Lei av dette Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 I de siste dagene har jeg flere ganger nesten besvimt. DEt kommer plutselig. Kan sitte stille og så kjenner jeg at jeg nesten besvimmer. Kan det komme av smertene i nakken? Har vært plaget med nakkesmerter og hodepine i mange år men det med besvimelsen har kommet de siste mnd 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Det kan være ulike ting. Du må ha en time hos legen din til sjekk. Besvimelse så ofte er ugreit. 0 Siter
Gjest bestill hurtigtime Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Du må absolutt gå til legen, det er ikke normalt. Årsaken kan være så mangt, alt fra lavt blodtrykk, blodmangel, til virus på balansenerven?? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Mulig store spenninge i nakken kan medføre følelse av å skulle besvime. Høre ikke behagelig ut, og bør definitivt sjekkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.