Gjest Enis Colic Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 hei! Eg er ein gutt på 16 år som har atopisk eksem, tørr hud, uren hud og mange kviser. Har prøvd nesten alle hudkremer som finst, men ingen har hjelpet. eg smører huda mid 2 ganga per dag i heile året, men det hjelper ikkje. eg går av og til på solarium, det hjelper heller ikkje. (det er snakk om eksem i fjeset) -Enis Colic håper dere kan hjelpe meg! 0 Siter
Gjest rød nese Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Håper du får hjelp med plagene dine, men vil bare gjøre deg oppmerksom på at du postet innlegget ditt på Psykiatriforum. Jeg tenker at det beste er om du går til legen din og får en henvisning til hudlege. En hudlege er jo gode på sånt og kan helt sikkert hjelpe deg. Lykke til! 0 Siter
Zzzuperman Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Håper du får hjelp med plagene dine, men vil bare gjøre deg oppmerksom på at du postet innlegget ditt på Psykiatriforum. Jeg tenker at det beste er om du går til legen din og får en henvisning til hudlege. En hudlege er jo gode på sånt og kan helt sikkert hjelpe deg. Lykke til! ofte er det psykiske årsaker som får eksem til å bryte ut. Men gå til fastlegen og få resept på skikkelig preparat, slik at du blir kvitt den betente huden. Da er det lettere for huden å lege seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.