Gjest Maniana Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Svimmelhet kommer ofte i forbindelse med angst,men hva kommer først? Kan man bli svimmel,for så å få angst eller er det omvendt? Og når man føler at hjernen ikke fungerer helt,hva er det da? Har vært på en butikk flere ganger i dag,og jeg tror de lurer på meg der. Måtte tilbake flere ganger,klarte ikke å sette sammen enkle ting. Gjør ikke noe om de lurer litt på meg,men det var litt flaut. Sov godt i natt,men har vondt i ryggen og nakken. Har hatt det helt siden jeg fikk healing. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Det kan være begge deler. Her synes det som om angsten er det sentrale. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Det kan være begge deler. Her synes det som om angsten er det sentrale. Ok,har vært der før. Skal stole på meg selv,trenger ikke healing... 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Ok,har vært der før. Skal stole på meg selv,trenger ikke healing... Ikke på den måten iallefall,vet hva jeg trenger. Må være trygg og sikker på meg selv,så går det bra :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.