Gjest bølger Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg har klaget over tretthet i mange år. Når legene ikke finner noe på blodprøvene sier de at de ikke kan hjelpe meg. Nå etter å ha begynt på wellbutrin har jeg i tillegg til at det foreløpig ser ut til å hjelpe for depresjonen, fått et mye bedre liv når den ekstreme trettheten forsvant. Men hvorfor gir legene så lett opp når de ikke finner noe på blodprøver, så lenge det finnes noe som kan hjelpe? De fratar jo pasientenes mulighet til å få et nytt og bedre liv. 0 Siter
Gjest okada Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Kanskje fordi de ikke skjønner at dette kan være en depresjon? Veldig mange deprimerte klager jo på at de ikke får sove. Hovedsymptomet mitt har også vært at jeg sover og sover. Jeg bruker nå medisiner som burde gjøre meg veldig mye trettere, men det motsatte skjer. Depresjonen forsvinner og jeg er våken og tiltakslysten er økende. Ikke morsomt å slite og ikke bli trodd uansett. Bra du har funnet noe som virker 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Kanskje fordi de ikke skjønner at dette kan være en depresjon? Veldig mange deprimerte klager jo på at de ikke får sove. Hovedsymptomet mitt har også vært at jeg sover og sover. Jeg bruker nå medisiner som burde gjøre meg veldig mye trettere, men det motsatte skjer. Depresjonen forsvinner og jeg er våken og tiltakslysten er økende. Ikke morsomt å slite og ikke bli trodd uansett. Bra du har funnet noe som virker Jeg tror at wellbutrin hjelper mot tretthet, også uten depresjon. Vet ikke om jeg har rett. Jeg er veldig glad for å ha fått noe som hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.