Gjest faretsgang Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 I bruksanvisningen til en fjernkontroll står det: "Please stone in a cool dry place." Betyr dette det jeg tror det gjør, nemlig at den må oppbevares kjølig og tørt? Synes det virker litt rart at en fjernkontroll må oppbevares kjølig... Men mulig jeg oversetter feil ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Stone? Store, sikkert. Skal ikke ligge i solskinn, og på badet.... vanlig romtemp går fint. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ja, det betyr det. Litt merkelig med kjølig, men betyr vel at den ikke bør ligge midt i solsteika osv. kanskje. 0 Siter
Gjest faretsgang Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Stone? Store, sikkert. Skal ikke ligge i solskinn, og på badet.... vanlig romtemp går fint. Det står faktisk "stone", men det kan jo hende det står feil... Takk for svar 0 Siter
Gjest faretsgang Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ja, det betyr det. Litt merkelig med kjølig, men betyr vel at den ikke bør ligge midt i solsteika osv. kanskje. Du har nok rett i det Takk! 0 Siter
AAA Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg tenker det står please store, og ikke please stone... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg tenker det står please store, og ikke please stone... Ganske sikkert en trykkleif;) 0 Siter
Gjest faretsgang Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jeg tenker det står please store, og ikke please stone... Det står faktisk "stone", men det er nok som flere sier en trykkleif... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.