Gjest Anti sugar Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Det smaker jo ihvertfall utrolig søtt! Og hva med midler mot halsbrann, som Pepsiduo? Også dette smaker jo like søtt som snop, men det står ingenting om verken sukker eller søtningsstoffer i innholdsfortegnelsen. Prøver å holde meg unna sukker for tiden så hadde vært litt greit å vite.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Novaluzid eller hva det heter mot halsbrann inneholder kunstig søtningsmiddel. Regner nesten med det andre også gjør det. 0 Siter
fresja Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Mye som inneholder kunstig søtstoffm er søtere enn tilsvarende som innehilder sukker. Trodde det stod på Pepsiduo at den ikke inneholdt sukker, men jeg har kastet esken. Før var det nok mer vanlig med sukker i hostesaft enn nå. Men det har stått på flaskene jeg har hatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.