gnochi Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jeg tenker starte jobbsøk fra nyåret av. Framover kommer jeg til å være tilgjengelig hele døgnet, BORTSETT fra 2 uker praksis i februar, og 2 uker i april. I denne perioden vil jeg naturlig nok ikke kunne jobbe på dagtid, og må evt ha en kveldsvaktperiode da. Jeg lurer på om jeg skal være så ærlig og opplyse om dette i jobbsøknaden eller vente til et evt jobbintervju? Hva ville du gjort? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Intervjuet. Ikke nevn det i det hele tatt i jobbsøknaden. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Under intervjuet hvis det faller naturlig, eller før du eventuelt skriver under et tilbudsbrev. 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg ville ikke ha nevnt det verken i søknaden eller på intervjuet, men ventet til du evt fikk tilbud om stillingen og ta det opp da. Få til en avtale rundt dette før du skriver under. 0 Siter
Speak Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Dette er så uvesentlig at jeg hadde tatt det sent i en intervjurunde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.