Gjest artep Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei ! Jeg er 36 år gammel og har helt siden 12 års alder hatt store smerter i forbindelse med menstruasjonen. Smertene har variert i styrke og jeg har fått 2 barn. Min gynekolog har sagt etter undersøkelse at jeg sannsynligvis har endometriose bla pga påvist arrvev og beskrivelse av fødsellignende smerter. Har tatt hormomsprøyte i to år og det hjalp men sluttet pga bivirkninger. Etter ca et år begynte smertene igjen og da verre enn før.. Skal undersøke dette hos gynekolog men ventetiden er lang.. Så jeg spør: Smertene er ikke bare i underlivet men har flyttet seg oppover på høyre side, under ribb beinet. Jeg har vondt for å trekke pusten når det er som verst. Dette oppleves skremmende og er fryktelig vondt. I tilegg har jeg sterke muskelsmerter i skulder, kun før og under mensen. Har du noe forklaring på denne utviklingen og hva jeg bør gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338113-endometriose-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.