Gjest Er du overtroisk? Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Det er fredag den 13. i dag... Ulykkesdag...eller er det bare en vanlig dag? Er du overtroisk? 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg er absolutt ikke overtroisk. Kalenderen er menneskeskapt og har ingenting med skjebnen eller høyere makter å gjøre. Skjer det ulykker idag, har det nok mer med november (=mørke, dårlig sikt og glatte veier) å gjøre, enn med resten av datoen tror 0 Siter
mrxx Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 For meg en helt vanlig dag. Selvsagt er det ikke noe annet. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 En helt vanlig dag Det skjer visst færre bilulykker denne dagen, men trolig er det pga overtroiske folk er ekstra forsiktig i trafikken pga det er fredag 13. Det merket jeg selv i dag, selv om jeg ikke er så overtroisk så ligger det i bakhodet. Tror flere holder seg hjemme eller tar bussen pga denne dagen, mindre trafikk. Merket i alle fall flere ledige parkeringsplasser på jobb i dag. kjenner forresten flere som har lykkedag i dag. 0 Siter
Speak Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Dersom det skjer noe fredag 13. så er dette alltid positivt. Satser på at dette fortsetter også!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Er ikke overtroisk! *bank i bordet* 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Lurer på hvordan dette har oppstått? Det er jo mange steder de tror at tallet 13 bringer ulykke. Har opplevd at etasje nr 13 har manglet i en blokk. En postmann ble helt svett da jeg postet 13 kort og det viste seg at han hadde 13 frimerker på kortet han tok opp, hehe. Vet ikke om han lever enda..:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Lurer på hvordan dette har oppstått? Det er jo mange steder de tror at tallet 13 bringer ulykke. Har opplevd at etasje nr 13 har manglet i en blokk. En postmann ble helt svett da jeg postet 13 kort og det viste seg at han hadde 13 frimerker på kortet han tok opp, hehe. Vet ikke om han lever enda..:-) http://no.wikipedia.org/wiki/Fredag_den_13. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.