Gjest forbli anonym Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg har noen gamle cd'er og bankkort som jeg ønsker å kvitte meg med. Hvordan får jeg det helt makulert? Jeg liker ikke engang å kaste noe som har navnet mitt på. Hvis det er laget av plast tvers igjennom, så kan jeg kanskje bare brette/klippe dem i to og kaste dem i plast-resirkulerings-containeren? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Cd'er klipper du bare i småbiter og kaster i søpla. Bankkort kan du jo klippe i stykker og brenne kanskje? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 klipp det i småbiter og kast det! 0 Siter
tusseline Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg pleier å klippe de i stykker og kaste de i den vanlige søpla. 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Gamle bankkort har jeg klipt i småbiter - spesielt små biter fra de delene som viser navn og nr - og så har jeg kastet litt her og litt der slik at ikke alle bitene ligger samlet i søpla;-) Føler meg litt i overkant paranoid akkurat da, men skitt au. Koster meg ikke en kanelsnurr å gjøre det. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Bankkort klipper jeg i småbiter og CD-plater riper jeg dype spor i med en saks. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Gamle bankkort har jeg klipt i småbiter - spesielt små biter fra de delene som viser navn og nr - og så har jeg kastet litt her og litt der slik at ikke alle bitene ligger samlet i søpla;-) Føler meg litt i overkant paranoid akkurat da, men skitt au. Koster meg ikke en kanelsnurr å gjøre det. "og så har jeg kastet litt her og litt der slik at ikke alle bitene ligger samlet i søpla;-)" Jeg og! Glemte nevne det :-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 "og så har jeg kastet litt her og litt der slik at ikke alle bitene ligger samlet i søpla;-)" Jeg og! Glemte nevne det :-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.