Gå til innhold

Pigment på armer

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål angående hendene mine. Når det er kaldt ute, eller inne får jeg noen rare utslett på hendene mine. Spesielt på venstre biseps å på venstre hånd (ikke inni hånden men oppå) får jeg noen merkelige sjoldete pigmenteringer, somme er røde, somme er nesten lilla. Det kan sjå ut som det er i underhuden, for jeg får ingen kløe eller smerter, men det kan av å til følest ut som om armen har visnet bort. Ellers så får jeg fullt av lyse ringer på på størrelse med tiøringer på siden og på baksiden av armen. Ringene ser jeg best i litt dempa belysning. Der det er vanlig hudfarge lyser disse ringene godt igjennom. Så må jeg få legge til at jeg blei MEGET solbrendt i sommer å lurer på om jeg har fått skade i huden pga solforbrendetheten? Jeg blei spesielt oppmerksom på problemene etter at en kompis av meg bemerka dette i høst da jeg sto ute i t-skjorte, da sa han: steike dej for noen pigmenforskjella du har på armene dine..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/338333-pigment-p%C3%A5-armer/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...