myself30 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei. Jeg og min samboer prøver å få barn. Sluttet med pillen for 2 måneder siden - men er ikke gravid ennå. I januar i år fikk vi permitteringsvarsel, og en kollega av meg kunne tenke seg 50% en periode - så hun ble permittert et halvt år. Nå snakkes det igjen i firmaet om nedbemanninger - pga roligere tider. Men jeg lurer på hvordan det er best for meg mht dette om jeg feks blir gravid nå. Da er det kanskje lettere for å å nedbemanne meg med en gang? Jeg er sist ansatt - og den første som må gå. Det har allerede vært en del forandringer i andre avdelinger i firmaet. Hva bør jeg tenke på? Hva er best for meg økonomisk? MAnge ting som surrer i hodet mitt nå. Har ikke peiling på regler/lover innen dette... Håper noen kan svare meg på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338420-graviditetnedbemanning-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.