Gjest en av dem tja..... Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Hva er menneskekjennerens oppfatning?? 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 _For_ perfekte i mine øyne.... Derfor liker jeg å provosere og slenge dritt til dem. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Nei. Men på enkelte spørsmål er det en seleksjon i hvem som svarer og hvem som ikke svarer. Om du spør om f. eks. kredittkortgjeld, er det langt mer sannsynlig at en som ikke har problemer med dette svarer enn at en som er fanget i dette svarer. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Finnes det noen perfekte mennesker? Er enig med NHD at de med kredittkortgjeld sikkert ikke er de føste til å svare i den tråden. Og at man svarer der man fremstår fordelaktig. Jeg har ikke inntrykk av dolfolket verken som mer eller mindre perfekte enn andre. 0 Siter
Gjest shunyata Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg er ikke perfekt som dol`er i hvert fall... Som en av "uperfekte" sider av meg som dol`er ...er at noen ganger bruker jeg nicket mitt...og noen ganger så gjør jeg det ikke... Det blir sånn at jeg gjør dette for at jeg mange ganger ikke tør å stå fram for det jeg mener...da er det "bedre" å gjemme meg bak et nick som har noe med innlegget å gjøre... Jeg har mange ganger lurt på hvorfor jeg må gjemme meg...og ikke tør å stå fram for det jeg mener...og har etterhvert funnet ut hvorfor jeg gjør dette: Mobbing og krenkelser gjennom oppveksten... Så tilbake til om dolfolket er perfekte: Jeg regner med at de fleste dol`ere her er mennesker...og mennesker er ikke perfekte...men et vesen som har både godt og vondt inni seg... 0 Siter
Gjest Teah Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg er nok ikke det siden jeg har kredittkortgjeld, men jeg har ikke særlig problemer med det så da er jeg kanskje i egen gruppe. 0 Siter
laban Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Allerede i 2006 var i hvert fall DOL-mødrene slappe med oppdragelsen: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3166220 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Å være perfekt og å tendere mot politisk korrekthet er nok to ulike ting. I tillegg er det jo aldri tilfeldig hvem som svarer i en tråd. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Allerede i 2006 var i hvert fall DOL-mødrene slappe med oppdragelsen: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3166220 Tusen takk for link! Dette var før min tid, men var ganske oppmuntrende å lese 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Nei. Men på enkelte spørsmål er det en seleksjon i hvem som svarer og hvem som ikke svarer. Om du spør om f. eks. kredittkortgjeld, er det langt mer sannsynlig at en som ikke har problemer med dette svarer enn at en som er fanget i dette svarer. ''Men på enkelte spørsmål er det en seleksjon i hvem som svarer og hvem som ikke svarer.'' Hvilket man også ser godt demonstrert i debattprogrammer hvor det ofte er veldig skjevt fordelte meninger i dem som skriver inn sms'er etc... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.