Sentou Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei, er en gutt på 23 som ved fødsel hadde en deformering av penis. Den var krokformet og hadde for kort urinrør osv. Ble derfor opperert et par ganger. Jeg nå i et langvarig forhold, men føler at jeg kanskje har redusert følelse i penis. Jeg kan holde på i en evighet og litt til før jeg kan få orgasme, og av og til klarer jeg ikkje i det hele tatt. Både når jeg "flyr solo" eller er intim med min kjære. Har lest frem og tilbake om omskjæring kan vere årsak, men finner bare en hel del studier som heller begge veier. Min nåverende partner er min første og hun har ingen kjønnsykdomer som kan ha medvirkende årsak, så det er umulig. Kan ommskjæring vere årsak til at jeg er mindre sensitiv, og finst det metoder eller medikamenter eller lignende som jeg kan prøve for å få økt tilfredstillelse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338435-redusert-f%C3%B8lelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderinggirl Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjæresten min er omskjært. (fra han var liten) Han kan holde på som deg,- i en evighet. Når jeg har hatt orgasme, må han virkelig konsentrere seg for at han skal komme. I begynnelsen av forholdet kom han ikke i det hele tatt. Mulig det var på grunn av at vi da brukte kondom. Men selv da den tiden var forbi, brukte han laaang tid på å komme, og det gjør han fortsatt. Han må jobbe noe helt sykt. Har hørt at dette er veldig vanlig for menn som er omskjært. Og det er jo egentlig litt logisk også, for penishodet er jo helt blottlagt til enhver tid, og huden der vil jo bli mer "herdet" når den ikke har beskyttelse rundt seg, slik som uomskårne menn har. Jeg vet ikke om dette kan fikses. Jeg tviler egentlig på det. Men jeg er nå i hvertfall glad for at jeg har en litt for utholdende mann enn en litt for lite utholdende mann! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338435-redusert-f%C3%B8lelse/#findComment-2849872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentou Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Kjæresten min er omskjært. (fra han var liten) Han kan holde på som deg,- i en evighet. Når jeg har hatt orgasme, må han virkelig konsentrere seg for at han skal komme. I begynnelsen av forholdet kom han ikke i det hele tatt. Mulig det var på grunn av at vi da brukte kondom. Men selv da den tiden var forbi, brukte han laaang tid på å komme, og det gjør han fortsatt. Han må jobbe noe helt sykt. Har hørt at dette er veldig vanlig for menn som er omskjært. Og det er jo egentlig litt logisk også, for penishodet er jo helt blottlagt til enhver tid, og huden der vil jo bli mer "herdet" når den ikke har beskyttelse rundt seg, slik som uomskårne menn har. Jeg vet ikke om dette kan fikses. Jeg tviler egentlig på det. Men jeg er nå i hvertfall glad for at jeg har en litt for utholdende mann enn en litt for lite utholdende mann! :-) Du sier noe, og min partner er helt enig med deg der. Bedre for sent en for tidlig. Men like vel er det fustrerende, spesielt for min del. Vi har tilpasset sexlivet, så det fungerer jo. Men, jeg kommer ikke utenom tanken at for en gangs skyld ville det hvert deilig om jeg ikke måtte fulføre med å "fly solo" Og like vell måtte jobbe som din partner "som en helt" for å komme helt i mål! Alle tips om teknikker eller evt medikamenter eller lignende som kan hjelpe. Er hjertelig velkomne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/338435-redusert-f%C3%B8lelse/#findComment-2849878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.