Gjest hønse-Magda Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Nå tar det helt av! "Bürgermeisters teori er at denne saken og den pågående svineinfluensautbruddet og vaksineprogrammet, beviser at det er en stor konspirasjon iscenesatt av et internasjonalt forbrytersyndikat med koblinger til både store børsnoterte selskaper og FN." "Hensikten, ifølge Bürgermeister, er å utføre massemord i USA, Storbritannia og en rekke andre land for å vinne verdensherredømme og kontrollere menneskene." "Bürgermeister sier til Nettavisen at hun er overbevist om at vaksinen er dødelig." http://www.nettavisen.no/nyheter/article2762153.ece 0 Siter
morsan Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 ''"Bürgermeister sier til Nettavisen at hun er overbevist om at vaksinen er dødelig."'' Langtidsvirkning, da, formoder jeg;-) Millioner av mennesker er vaksinert verden over den siste måneden... 0 Siter
Detaind Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Satt her og tanken slo meg litt sånn, hva om det er omvendt. Hva om de som er imot vaksina er eliten eller illuminati. De vil at minst mulig folk skal ta vaksina så flere folk dør, det er mer logisk. Mye gøyere teori også. Uansett hvordan man vrir og vender på det, så finnes det alltid nok av gale der ute klare til å lage konspirasjoner i hytt og pine. Frem til 2012 har vi vell konspirert oss til døde, det er nå min offentlige teori på jordas undergang. Hehe. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Satt her og tanken slo meg litt sånn, hva om det er omvendt. Hva om de som er imot vaksina er eliten eller illuminati. De vil at minst mulig folk skal ta vaksina så flere folk dør, det er mer logisk. Mye gøyere teori også. Uansett hvordan man vrir og vender på det, så finnes det alltid nok av gale der ute klare til å lage konspirasjoner i hytt og pine. Frem til 2012 har vi vell konspirert oss til døde, det er nå min offentlige teori på jordas undergang. Hehe. Hva i alle dager drev konspirasjonsfolka med før Internett? Hvordan fikk de ut budskapet? 0 Siter
Detaind Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Hva i alle dager drev konspirasjonsfolka med før Internett? Hvordan fikk de ut budskapet? De sendte koder på sånne radio amatør stasjoner. Brevduer, flaskepost, beskjeder i hermetikk boksene og avisene ble nok også mye brukt. De var mer oppfinnsomme før. Nå sitter de enten i skogen, på nett eller på kosestua (politisk korrekt ord) sånn gerenellt sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.