Gjest hvordan ender dette Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/21/nyheter/utenriks/svineinfluensa/pandemi/medisiner/9142251/ 0 Siter
GoodTimes Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Å, jeg er så glad når noen lufter skrekken sin! Særlig når de som regel sjelden eller aldri har lest artikkelen som hørte til overskriften. Jeg skjønner at du er redd, men det er mange her ute som også er redde, og det eneste du oppnår med med å en slik hode og haleløs angstutlufting, er å gjøre det verre for mange andre. Såvidt jeg husker er denne svineinfluensavarianten oppdaget i Storbritannia, og det er få som har det og de jobber vel med saken. "Hvordan ender dette" - ja, si det. Jorden faller ned, antakelig. 0 Siter
Helmi Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Det finnes jo noe som heter vaksinering.... Er man vaksinert, blir man aller sannsynligst ikke syk og har dermed ikke behov for influensamedisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.