Gå til innhold

Betatt av en mann, men er det liv laga?

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt ;-)

Er betatt av en mann nå, etter ca. 1 års separasjon. Både han og jeg har to barn. Vi er 30 årene.

Han har alt jeg ser i etter hos en kjæreste.

men ting er kompliserte. Han bor ca 1,5 kjøring med bil unna meg. Det er den største utfordringen.

Jeg er som sagt separert, men har (foreløpig) omtrengt ikke noe avlastning fra barnas far. Kun fra mine foreldre. Dvs; jeg kommer meg sjelden ut. Dessutenm har vi ikke gjort opp ting økonomisk enda.

Jeg har en krevende jobb og to barn i skolealder som har mange aktiviteter, hvilket betyr at jeg har liten tid til denne mannen. Han har barna sine 50 %, annenhver uke. Det ser jeg ikke som noe problem.

Men han er super, vi har møttes to ganger og pratet i telefon noen ganger og vi sender epost og sms til hverandre. Jeg vil ikke slippe han!

Jeg vet ikke hva han vil, han ser sikkert utfordringene våre han også....For å skryte litt av han: han er snill, ser bra ut, smart og omtenksom....en god blanding av trygg og god og spennende....

hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/338614-betatt-av-en-mann-men-er-det-liv-laga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du må gjøre er i alle fall å få gjort opp alt økonomisk med eksen din så det er ute av verden. Sånt kan bli liggende som en klam hindring for nye forhold.

Utover det er det umulig for oss å si noe som helst. :o) Men jeg ønsker deg all mulig lykke til! :o)

Det første du må gjøre er i alle fall å få gjort opp alt økonomisk med eksen din så det er ute av verden. Sånt kan bli liggende som en klam hindring for nye forhold.

Utover det er det umulig for oss å si noe som helst. :o) Men jeg ønsker deg all mulig lykke til! :o)

Ordn opp i det gamle forholdet ditt først!

La han vente,det har han sikert bare godt av.:)

Om han vil ha deg klarer han å vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...