Gjest fru krokodille Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Noen tips om hvor man kan få kjøpt noe billig og bra? Skal vel helst også være litt tøfft :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ikea. ) Skjønt, du får det du betaler for. Jeg har en del frokostfat derfra og omtrent alle har hakk og skår. 0 Siter
Skyer Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ikea har "begynnerpakker" med fat, kopper, glass beregnet på førstegangsetablering....De har iallefall hatt det....:-) 0 Siter
AAA Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Living har endel kule ting som ikke koster skjorta. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ikea. ) Skjønt, du får det du betaler for. Jeg har en del frokostfat derfra og omtrent alle har hakk og skår. Har vært fornøyd med glass og panne. Ikke keramikktallerkener. Kanskje bedre med porselen. Og ikke for å snakke om de tre kasseerollene jeg fikk for hundre kroner, de har holdt seg bra 0 Siter
fresja Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ikea har "begynnerpakker" med fat, kopper, glass beregnet på førstegangsetablering....De har iallefall hatt det....:-) Min datter har kjøpt en del tallerkener på Ikea, og mange av dem er knust. Jeg har mange av de tallerkene (tror jeg jeg kjøpte dem på postordre fra et eller annet sted) jeg kjøpte tidlig på 70-tallet, selv om de er i daglig bruk. 0 Siter
illuminatum Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Min datter har kjøpt en del tallerkener på Ikea, og mange av dem er knust. Jeg har mange av de tallerkene (tror jeg jeg kjøpte dem på postordre fra et eller annet sted) jeg kjøpte tidlig på 70-tallet, selv om de er i daglig bruk. Jeg kjøpte selv en begynnerpakke i 1987. De hvite middagstallerknene ser fortsatt nye ut og er i daglig bruk. De andre tingene er nok blitt borte underveis. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte selv en begynnerpakke i 1987. De hvite middagstallerknene ser fortsatt nye ut og er i daglig bruk. De andre tingene er nok blitt borte underveis. Ja, jeg har også de hvite IKEA-tallerknene fra den tiden. Mener det kostet 39 kr. for en sekspakke eller noe sånt. Og de har holdt utrolig bra, tror knapt noen er knust, til tross for røff behandling opp gjennom. Nå er de i kjelleren, og dras frem av og til når vi skal ha veldig mange gjester :-). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte begynnersett på Nille sommeren 1991, og det har hatt vanvittig god kvalitet! Vi har frokosttallerkner fra IKEA og de har det blitt en del skår og riper i, selv om de bare er 4-5 år gamle. 0 Siter
willow Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 clas ohlson har noen tøffe sett om dagen. sorte, med røffe kanter. bestikk selges også der, i bokser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.