Gå til innhold

Stikkende smerter i skjede-området

Anbefalte innlegg

Gjest kanchana

Jeg erfarer av og til altså slike stikkinger, er ikke sikker på om det er i skjeden eller urinrøret, det er i hvertfall "der nede". Innbiller meg at jeg har mer av det når jeg er i bevegelse, enn når jeg sitter. Føler at jeg må sette meg ned når jeg får dette, er litt redd for at noe skal gå galt. Jeg hadde blærekatarr for noen uker siden, men legen for noen dager siden sa at det ikke var flere spor av det nå. Bortsett fra disse stikkingene er jeg i fin form, ingen utflod, ingen andre smerter. Er altså bare litt urolig som følge av dette, og håper at en forklaring kan berolige meg.

Jeg er nå akkurat fjorten uker på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33879-stikkende-smerter-i-skjede-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sånne stikninger i noen sekunder om gangen..kjempevondt. Er snart 12 uker på vei. Blir jo skrekkeligt bekymret.....Men jeg hadde det i forrige svangerskapet også og det gikk bra.....Regner med at det noe som trykker på noen nerver eller muskler e.l.

Jordmoren sa at så lenge smerten ikke vedvarte, men bare varte i kort tid...så var det sannsynligvis ingenting farlig, bare en at disse "vondtene" som dukker opp...... Lykke til!

Åsa Prebensen, Jordmor

Om det inte kommer av din tidigare blåskatarr, så kan det bero på att det trycker mera nedåt på nerver och ligament av den ökade livmodervikten. Så länge som smärtorna inte är varaktiga utan endast kommer av och till, så brukar det inte vara något farligt.Det är faktiskt många som skriver och undrar över liknande problem, så jag tro inte att du behöver oroa dig över detta. Bra att du fortätter att kontrollera urinen, så att det inte kommer därifrån. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...