Gå til innhold

Leste mailen hans... Huff...

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at det er dette som plager meg ja. Ingenting plaget meg noe som helst inntil jeg leste mailene. Jeg er 24 år. Det er sikkert kjempe teit at jeg ble såret, men jeg ble det nå allikevel. Jeg er kanskje litt rar.

Det er bare det at når jeg tenker tilbake til den tiden da han skrev mailene, var jeg så lykkelig, og var sikker på at jeg hadde truffet den store kjærligheten. Han var så flott at jeg lot meg selv ha sex for første gang tross etter bare 2 ukers bekjentskap. - Det betydde mye for meg. Når jeg da ser at på denne tiden skrev han mailer med eksen og ikke var sikker på om jeg var bra nok,- ja da blir jeg såret.

Du er ung og ikke minst uerfaren, og det er forståelig at du blir lei deg og usikker. Du har nok litt urealistiske forventninger til ham og til hvordan forhold og kjærlighet "skal" fungere. Vi mennesker er fulle av motstridende følelser, usikkerhet og forvirring, og det er viktig å gi hverandre rom for disse følelsene. Du må tillate ham å ikke være bunnsikker på seg selv absolutt hele tiden. Du må huske at da dere møttes, var dere i helt ulik situasjon - for ham var dette en opprivende periode med et nylig avsluttet forhold, mens du var fri og frank og klar for å kaste deg ut i kjærligheten. Prøv å sette deg selv i hans situasjon, og vurder om du selv hadde vært sikker på deg selv og dine følelser.

Det som betyr noe, er konklusjonen han til slutt endte opp med, da han hadde fått arbeidet gjennom og sortert følelsene sine med tiden. Da valgte han å fortsette forholdet med deg.

I alle forhold er det viktig å være åpne om hvilke forventninger vi har til hverandre. Altfor ofte tar vi det for gitt at partneren forstår hva man tenker og forventer, uten at vi har sagt det rett ut. Da blir det misforståelser, og den ene eller kanskje begge blir lei seg fordi den andre ikke oppfyller disse usagte forventningene.

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at det er dette som plager meg ja. Ingenting plaget meg noe som helst inntil jeg leste mailene. Jeg er 24 år. Det er sikkert kjempe teit at jeg ble såret, men jeg ble det nå allikevel. Jeg er kanskje litt rar.

Det er bare det at når jeg tenker tilbake til den tiden da han skrev mailene, var jeg så lykkelig, og var sikker på at jeg hadde truffet den store kjærligheten. Han var så flott at jeg lot meg selv ha sex for første gang tross etter bare 2 ukers bekjentskap. - Det betydde mye for meg. Når jeg da ser at på denne tiden skrev han mailer med eksen og ikke var sikker på om jeg var bra nok,- ja da blir jeg såret.

Jeg har kjent kjæresten min i noen måneder, og det er ikke lenge siden jeg oppdaget at han og ekssamboer hadde vært sammen av og til helt til rett før han møtte meg. Han er nok fremdeles ikke sikker på om han vil ha meg. Jeg aner ingenting om henne og hvorvidt de har kontakt.

Vi kunne vært dine foreldre begge to, og dette er ikke første eller andre forhold hos oss. Hvor lang tid det går før man har sex er ekstremt lite viktig i denne sammenhengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...