Gjest Rask og billig bokbestilling? Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Hvor lønner det seg å bestille bøker på nettet? 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Hvis du ikke har bokklubben-medlemsskap: http://www.haugenbok.no 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 www.haugenbok.no Signerer. Haugen ruler! Godt utvalg og kjapp levering. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Slutter meg fullstendig til de andre som har svart deg - ingenting er så bra som Haugen Bok!!!! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Som de andre sier, Haugebok! http://www.haugenbok.no/forsiden.cfm Lynrask levering, fraktfritt når du bestiller over 249 kr. Jeg har handlet mye der. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Vet dere om Haugenbok lønner seg fremfor bokklubben? Med bokklubben får jeg sms på hovedbok slik at jeg ikke glemmer å avbestille, og alltid fri frakt uansett beløp. Vet dere om Haugenbok har noe sms eller mail varsling på hovedbok? Veldig glad i å lese 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Vet dere om Haugenbok lønner seg fremfor bokklubben? Med bokklubben får jeg sms på hovedbok slik at jeg ikke glemmer å avbestille, og alltid fri frakt uansett beløp. Vet dere om Haugenbok har noe sms eller mail varsling på hovedbok? Veldig glad i å lese Haugenbok er ikke medlemskap, det er ingen bokklubb, men bokhandel på nett. Handler du for over 249 kr er frakten fri, og leveringa har vært lynrask i alle årene jeg har kjøpt bøker der. Om månedens bok i bokklubben er rimeligere er jeg ikke sikker på, det kan hende det skiller noen kr. 0 Siter
laban Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Vet dere om Haugenbok lønner seg fremfor bokklubben? Med bokklubben får jeg sms på hovedbok slik at jeg ikke glemmer å avbestille, og alltid fri frakt uansett beløp. Vet dere om Haugenbok har noe sms eller mail varsling på hovedbok? Veldig glad i å lese Haugenbok er en nettbutikk uten medlemsskap. Grunnprisene er ofte de samme som i bokklubben. Men bokklubbene har nå begynt å sende portofritt veldig ofte, fordi rabatten ikke er så stor i forhold til butikkene. Jeg vet ikke hva slags regler Haugen har for dette, men det ser ut til at Shira har svart på det. Haugenbok er raske og sender ut fine kataloger og nyhetsbrev med tilbud hvis man vil ha. Dessuten tror jeg de lar deg betale i avdrag uten pristillegg hvis du handler mye - og de er utrolig greie hvis man skulle glemme en faktura, de venter en evighet før de sender en ny, uten påslag. (Jeg har det med å glemme å ta fakturaer ut av bokpakker, de sitter ofte fast i pappen, og så kaster jeg dem i returkassa...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.